Zwroty, wymiany i reklamacje

I. ZWROT TOWARU.

 

1. Jak dokonać zwrotu towaru: 

- należy przygotować oryginalne opakowanie produktu oraz dowód zakupu (paragon lub faktura VAT)

- należy pobrać i wypełnić formularz zwrotu towaru (POBIERZ FORMULARZ ZWROTU TOWARU)

- Towar zapakowany wraz z formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na adres:

 

Neox Trade

31-323 Kraków

ul. Opolska 12A

tel. +48 570 946 988

 

 

II. WYMIANA TOWARU. 

 

Jak dokonać wymiany towaru.

- Należy przygotować oryginalne opakowanie oraz dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).

- Pobrać formularz zwrotu towaru ( POBIERZ FORMULARZ ZWROTU TOWARU).

- Spakować produkt z dokumentami zakupu oraz formularzem zwrotu towaru.

- Wysłać na adres:

 

Neox Trade

31-323 Kraków

ul. Opolska 12A

tel. +48 570 946 988

 

III. REKLAMACJE.

 

Jak dokonać reklamacji towaru.

- Należy przygotować oryginalne opakowanie oraz dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).

- Pobrać formularz zwrotu towaru ( POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU).

- Spakować produkt z dokumentami zakupu oraz formularzem zwrotu towaru.

- Wysłać na adres:

 

Neox Trade

31-323 Kraków

ul. Opolska 12A

tel. +48 570 946 988

 

UWAGA NIE PRZYJMUJEMY PACZEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM !!!!

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel